marți, 8 septembrie 2009

DE-AS FI HARAP ALB

Ori imi cunosc foarte bine copiii, ori imi seamana ... cert e ca ma pricep. Aseara am ajuns acasa cu DVD-ul de la Jurnalul National, De-as fi Harap Alb. Urmarea? Toata seara asta au vazut. De 3 ori. S-au culcat numai dupa ce le-am explicat ca a 2-a zi il vor putea vedea de cate ori vor dori. Eu n-am apucat sa vad decat bucati, si asta pt ca m-a innebunit Mihai cu " Hai mami, uita-te, trebuie sa vezi asta...! Si asta! Maaamiii, uita-te!"
Si pentru ca la noi povestea lui Harap Alb este oricum in top (avem povestea Electrecord si am vazut de vreo 3 ori si piesa de la teatrul Ion Creanga - nu ratati spectacolul asta, e extraordinar) au inteles si subtilitatile despre poveste, pentru ca filmul este o versiune mai moderna. Si mi-a placut teribil sa vad ca au inteles si glumele dintre randuri.
Astept cu nerabdare partea a 2-a la Maria Mirabela, adica Maria Mirabela in Tranzistoria. Sper ca n-o vor rata din colectie!
Sa nu uit, MULTUMESC FRUMOS celor care au facut posibila apariatia acestei colectii de dvd-uri.

Un comentariu: