duminică, 4 ianuarie 2009

PERLE (5)

Eu dragaleam iepurasul iar Cristian se impinge in mine si zice:
- Mami, dar eu sunt dragostea ta, nu-i asa?
- Da mami, tu si Mihai, dar nu-mi spune ca esti gelos pe Bocanila...
- Ba da!
30.12.2008

- Mami, nu-l cheama Iepurila, il cheama Bocanila, nu vezi cum bocaneste? Si de ce zici ca e fata?
Cristian, sfarsit de decembrie 2008

Ne-am uitat la ce-am filmat cand erau ei mici, mici, bebelusi. Filmarile cu Mihai sunt de pe la 3 luni. Ca atunci am cumparat camera. Cristian are imagini cu el la cateva minute. Si botezul lui Cristian s-a facut la 6 saptamani, pe cand cel al lui Mihai la 3 luni si un pic. Acum Mihai contorizeaza. Ce facea el, ce facea Cristian cand era bebe. Banuiam asta asa ca de cand a aparut si Cristian in viata noastra am incercat ca totul sa fie echilibrat. Deci nu ne prinde usor, cel putin asa ma gandeam eu. Concluzia lui a fost:
- Aaaa, dar de ce eu eram mereu mai mare! Si la botez eram mai mare decat era Cristian la botez, si cand ma filmati la inceput eram mai mare...Eu mereu sunt mai mare.
02.01.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu