duminică, 4 ianuarie 2009

ANAMARIA ALEXANDRA

Concediul meu se termina azi si mi-am dat seama ca am uitat sa vorbesc despre cea mai noua membra a gastii noastre care a avut botezul pe 28 decembrie.
Ii uram si ei sanatate, noroc, o viata minunata si binenteles distractie placuta alaturi de fratiorul ei care o iubeste mult de tot si abea asteapta sa se poata juca in voie cu ea.
La multi ani ingeras!



Noi ne-am distrat de minune la tine la botez.
Tu ai fost o cumintica si ai dormit destul de mult, ai si dansat

Ai si cantat! Daca nu eram acolo nu as fi crezut ca e posibil. Te-am si filmat sa avem marturie pentru mai tarziu. Numai mami si tati nu se mai mirau, ei te mai auzisera.

Mihai si-a facut o noua prietena, e vorba de nasa ta cea mica:

Primele 2 poze sunt facute de Mihai.
PS: ne cerem scuze pentru campania foto care am abatut-o asupra ta, dar nu ne-am putut abtine!
Si era sa uit: tortul a fost foarte bun! Ia ghici cine a fost primul care l-a gustat?