miercuri, 17 ianuarie 2018

COMORI

        Ideea a fost a lui Cristi, stapanul intrebarilor: "daca ar fi sa alegi intre... ce ai prefera?" Era 30 decembrie. Trebuia sa cautam dupa indicii ceva ce ar fi ascuns Cristi, ca joc de Revelion. Dar atat de mult ne-a prins ideea, incat ne-am jucat incepand cu seara aceea, cand 3 dintre noi au scris indiciile pana la 12 noaptea si cu greu ne-am oprit sa nu le si ascundem. Asadar, am cautat comori. Si pentru ca nu aveam, fiecare a inventat un ceva care sa merite cautarea si sa bucure.
       Dimineata la prima ora, cu ochi carpiti de somn, prima comoara cautata a fost a lui Mihai. Au urmat cursele dupa indiciile mele, apoi, individual, dupa ale lui Cristi. Marius a fost ultimul care a compus, asa ca jocul lui a inchis cercul. Am alergat entuziasti dintr-o camera in alta, am coborat si urcat trepte, am cerut hinturi si le-am primit mai repede decat ne asteptam, pentru ca nu era doar nerabdarea noastra, era si bucuria celui care ascunsese indiciile. Au fost echipe, enigme si zambete, ceai aromat, promisiuni de cipsuri hand-made, cecuri in alb pentru dorinte si imbratisari. Si bucuria de-a fi impreuna.
        De pus in borcanul cu bucurii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu