marți, 27 noiembrie 2012

DRAGA MOS NICOLAE

Draga Mos Nicolae, anul acesta sa nu te sperii, vei gasi doua perechi de incaltaminte marimea 40. Una, cea mai frumoasa si mai noua, este a lui Mihai. Ailalta, mai ponosita, dar curata, va fi a mea. Sa nu le incurci, sa se supere copilul. Ca de, tot copil e, desi poarta bocanci in care piciorul meu se simte minunat... Si pentru ca mi-esti foarte drag, am sa iti mai spun un secret: anul acesta copiii ti-au pus gand rau. Vor neaparat sa te intalneasca, asa ca te vor pandi toata noaptea. Am incredere in tine ca nu te vei lasa deconspirat. Si-ti urez de pe acum toate cele bune, ca sa nu uit, cum ma stii, in ziua cu pricina, prea preocupata sa-l serbez pe Mihai. A, si uite ca uitam ce era mai important. Bete sa nu ne aduci, pastreaza-le pentru altii. Am fost cat am putut noi de cuminti, poti sa il intrebi si pe Mos Craciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu