luni, 11 ianuarie 2010

MIHAI LA ZIAR... REACTII


L-am adus la calculator si l-am pus sa citeasca.
- Dar ce-i Ziarul Copiilor? Oaauuu! Eu?
- ... mami, cum? ai avut si tu emotii?
- Mami, ce-i aia amalgam?
- Aici e adevarat. Chiar vroiam locul 1. Dar cum se vedea ca sunt suparat?
- Mamiiii! Ia uite-l si pe Cristi!
- Da, mami, e Mutulica. Le-a placut mult poza.
A venit Cristian, s-au chicotit si hlizit tare.


Apoi Mihai a tinut mortis sa vada filmuletele. Nu le vazuse niciodata, asa a zis. Posibil. Si i-a placut foarte tare de el, a comentat ca putea mai bine prima data, ca a facut mai bine la baraj... mi-a zis cat si-a dorit sa iasa primul.
L-am intrebat daca i-a placut cum am scris. Si-a zis ca da.
Apoi a vrut sa vada blogul lui Matei. Cred ca l-a vazut pe tot ca i-a placut foarte mult.
Iar acum coase langa mine un ursulet...


... uimire, mandrie, bucurie, copilarie.

Un comentariu:

  1. Ma bucur mult pentru voi si imi doresc foarte mult sa reusesc sa imi apropii copilul asa cum faci tu. Am ce sa invat de la tine! Va pup si abea asteptam sa va vedem!

    RăspundețiȘtergere