duminică, 6 decembrie 2009

MOS NICOLAE

Ora 7,30. Cristian se ridica din pat si da peste tati in camera de alaturi.
- Tati, n-a venit Mos Nicolae. De ce n-a venit?
Peste cateva secunde aud:
- A veniiit! Mihai, vino repede! Mihaaaai! A venit Mos Nicolae!
Ma ridic buimaca si ma uit la ei. Nu vad inca tot ce-au primit. Le descopera pe rand si le compara. Nu-s la amandoi la fel... Ciocolata lui Cristian este altfel decat a lui Mihai. Pentru ca nu le place aceeasi ciocolata. Dar acum par sa nu mai stie asta. Pana la urma fiecare isi alege ceva:





Cristian s-a bucurat mult de tot ca a primit Omida mancaciosa. Mihai si-a luat robotul si l-a si asamblat. Apoi l-a asamblat si pe al lui Cristian. Cascavalul l-am desfacut eu, apoi a devenit brusc foarte interesant. Incepusem sa-mi fac griji ca nu mai ajungem la spectacol.



In parcul Titan ne astepta o ciocanitoare pe care am studiat-o cu atentie, asa ca am mai intarziat putin:



Dar am ajuns la timp si bine am facut. Piesa de azi s-a numit "Cand jucariile spun PA" si s-a jucat la cinematograful Gloria, acolo unde se tin acum reprezentatiile Teatrului Ion Creanga.
Specatacolul de teatru a fost total. Actorii au jucat minunat, toata sala a cantat si-a rezonat cu ei la toate incercarile prin care au trecut personajele. Toti copiii, de la cei mici de 3 ani pana la cei mai mari (ca Mihai al meu) i-au incurajat si au protestat cand au fost nedreptatiti. Este o comedie muzicala emotionanta la care merita sa mergeti cu copiii (mai ales cu cei care strica jucarii).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu