joi, 17 septembrie 2009

CRISTIAN MERGE SINGUR PE BICICLETA CU 2 ROTI

Da, e motiv de mandrie, pentru ca mie personal smecheria asta mi-a reusit foarte greu.
Cristian a mers ieri pe bicicleta fara sustinere cam 3 sferturi din timpul petrecut pe bicla. Semn bun pentru spatele meu care cedase de mult. Si pentru spatele lui M.
Daca Mihai a reusit sa mearga singur pe 2 roti din prima seara, lui Cristian i-au trebuit 3 iesiri, doar ca el nu a avut parte niciodata de bicicleta cu roti ajutatoare. A sarit direct de la tricicleta la stadiul avansat de echilibru pe 2 roti.

Daca am rezolva si plansul de la gradinita asa de repede... ce bine ar fi. Pentru ca da, Cristian plange inca in al 3-lea an de colectivitate. Si plange rau. Doar dimineata, am inteles, cand il las eu. Off off, mai mai...

5 comentarii:

  1. Felicitari Cristian!
    Si mami o sa termine si cu plansul, sigur.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai se poate ca un baiat asa mare care merge singur pe bicicleta pe doua roti sa planga la gradi? Nu se poate!
    Nepotul meu de 3 ani si 10 luni se pregateste si el sa devina biciclist si are un fel de trotineta cu sezut adica o bicicleta fara pedale pe care invata sa isi tina echilibrul. Si se descurca foarte bine, probabil in primavara sare si el direct la doua roti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa baiat mare... si sa-l vezi ce urla dimineata cand plec de la gradi...
    Foarte bune sunt bicicletele alea fara pedale pt invatarea echilibrului. Din pacate noi n-am avut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Cristian...
    Lasa ca ii trece plansul dupa cateva zile sau saptmani, depinde cat de tare se tine....

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristian e de departe cel mai capos din familia noastra.

    RăspundețiȘtergere