joi, 16 iulie 2009

PERLE

CRISTIAN - primul dus singur - singur
- Mami, ai potrivit apa? il intreb eu.
- Da. Apa e un pic rece dar mult calda, imi raspunde el important.

- Tu mi dai pe spate, eu mi fac picioarele TOATE, da?
13.07.2009

- De ce nu le place de soreci mami, la pisici?
- Nu stiu mami, nu stiu...
- Pentru ca ii gadila! ... Soarecii nu iti fac nimica, ei sunt buni! Ca daca te vad, ei fug.
Cristian

- Mami, ce vroiai tu sa te faci cand cresteai mare?
- Multe vroiam, mereu altceva.
- Eu vreau sa ma fac, ..., cu stiinta, zi tu...
- Cercetator?
- Da, cercetator! Eu Mihai, la 7 ani, vreau sa ma joc cu stiinta, adica sa ma fac cercetator!

Mihai vine intr-un tarziu la masa. Trist.
- Ce-i mami, de ce esti suparat?
- Nu sunt suparat.
- A murit Jianul? Fusese un film cu haiduci, cu Adrian Pintea.
Da din cap ca nu.
- Nu era Iancu Jianu...
- Atunci ce e,nu s-a terminat filmul?
- Ba da.
Il las in pace, nu-l mai intreb nimic. Si-atunci zice:
- Sunt trist ca s-a terminat filmul! A fost fain!

2 comentarii: