sâmbătă, 20 iunie 2009

TEATRUL TANDARICA

Azi am fost la CAPRA CU TREI IEZI, la TEATRUL TANDARICA.
E adevarat, toate spectacolele vazute aici ne-au placut. Dar azi am mers un pic neincrezatoare. Cristian mi-a spus aseara ca el stie povestea, si mi-a si povestit-o, iar Mihai stiu ca a citit-o de curand. Le-am explicat ca mergem sa vedem cum ne povesteste altcineva povestea, cu cuvinte si papusi.
Spectacolul a fost minunat. Au fost vrajiti pus si simplu, au ras cu pofta si au iesit comentand multa vreme poantele piesei.
Si stateam si ma gandeam, mie mi-au trebuit atatia ani ca sa ajung sa-i duc la piesa asta. Oare cati copii bucuresteni au vazut-o. Pai nu-i pacat?
Au spectacole si in luna iulie, vad ca inca nu le-au pus pe site, asa ca vi le scriu eu ca am luat un biletel de la teatru azi:

Sambata 4 iulie, ora 11.00 - CENUSAREASA
Duminica 5 iulie, ora 11.00 - CAPRA CU TREI IEZI
Sambata 11 iulie, ora 11.00 - PUNGUTA CU DOI BANI
Duminica 12 iulie, ora 11.00 - FRUMOASA DIN PADUREA ADORMITA
Sambata 18 iulie, ora 11.00 - TOM DEGETEL
Duminica 19 iulie, ora 11.00 - MOTANUL INCALTAT

Noi mergem si maine, vedem CENUSAREASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu