marți, 3 martie 2009

DE UNDE VIN BANII LUI MOS CRACIUN

Acele de brad care au innebunit-o pe buni, erau din cand in cand stranse de copii, care le ascundeau si se jucau cu ele cand nu eram prin preajma. Pana la urma le-am gasit o utilitate: le-am strans pentru felicitari sa le folosim in loc de iarba. Cu multa bucurie picii au strans o punga intreaga. Acum, cand le si folosim, Mihai isi aduce aminte de cum se chinuiau ei sa gaseasca o ascunzatoare buna si vine cu idei noi pentru la anu...
- Mami, cand o sa ne aduca Mos Craciun bradul, sa le punem sub perna de pe scaun!
- Eu vreau sa ne aduca un brad mic! isi impune iar Cristi punctul de vedere. A vazut el aruncat dupa Sarbatori un brad mic si intradevar foarte frumos, si de atunci e foarte nemultumit ca am avut brad mare.
- Ba nu, sa ne aduca un brad mare, incearca Mihai sa isi continue ideea.
- O sa vedem ce fel de brad ne-o aduce Mosul, daca o mai avea bani anul asta, zic si eu, cu gandul la ale mele.
- Mos Craciun are bani, zice Mihai sigur pe el.
- Zau, de unde stii tu?
- Ii da Dumnezeu bani!
- Da! ma asigura si Cristian.
- Da, si e si prieten cu Mos Nicolae, ai uitat?
- Daaaa, nu stii? Sunt prieteni, intareste Cristian.
- Si Mos Nicolae e un ... Sfant, zice Mihai cautandu-mi privirea parca pentru aprobare. Lectiile de religie de la scoala isi spun cuvantul.
- Da mami. Este.
- Si lui Mos Nicolae sigur ii da Dumnezeu lui banii pentru noi, copiii.
28.02.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu