duminică, 15 februarie 2009

AMINTIRI

Ieri mi-am reintalnit cativa colegi de liceu. Intalnire dupa 14 ani. De fapt, nu chiar 14, pentru ca intre timp ne-am mai vazut de vreo 2 ori, tot asa, "la o bere". Dar a venit si dirigu'. Super tare, chiar imi era dor de el. Mi-a placut, au trecut 5 ore nu stim cum, speram ca data viitoare sa fim mai multi, pentru ca sigur va exista o data viitoare. N-am facut nici o poza! Mi-am dat seama cand am plecat - desi aveam un aparat la mine.
Ieri a fost o zi un pic ciudata. Dar n-o sa comentez asta.
Dimineata am mers cu Cristian la dentist, pentru o plombita. Are 4 ani jumatata si speram ca cel putin pana la 20 de ani sa nu stie ce-i ala dentist. N-am explicatie de la nimeni, a patit la fel ca Mihai (doar ca Mihai pe la 6 ani), n-a avut carie, i s-a macinat un pic o maseluta. Off!
A fost suuuper cuminte. Nici nu ma asteptam. Acum e mandru. Iar pe mine ma doare sufletul.
Ma asteapta o saptamana grea, as vrea sa fac multe, se pare insa ca nu mai am suport. Om vedea ce-o mai fi!