duminică, 7 decembrie 2008

A venit Mos Nicolae!


Asa a dormit Mihai in asteptarea lui Mos Nicolae. Doar vreo jumatate de ora, ca pana la urma a cazut din pat si s-a asezat mai omeneste.


- Mami, stii ce am visat eu? intreaba Cristian trezindu-se de-a binelea la mine in pat, dupa ce a migrat ca de obicei pe la 4-5 dimineata.
- Ce-ai visat Pui?
- Eu am visat ca a venit Mos Nicolae!
-Aaa, da mami ca trebuia sa fi venit, ia sa vedem.
Si fuga fuga, se infige intr-o mandarina din ghetele mele:
- Uite mami, a adus si o portocala!
- Cristian, alea-s ghetele mele si ale lui tati, fugi la ghetutele tale!
Si Cristian al meu incepe sa scoata dulciurile din ghetele lui Mihai. Acu, e adevarat ca amandoi au bocancii la fel... Pana la urma intelege ca nu-s ale lui si exclama:
- Uite mami, o bagheta!
- Vaiii, Cristian, dar asta nu e o bagheta. Asta este un bat de la Mos Nicolae!

- Nu e adevarat, ca uite mi-a adus si dulciuri!!!
- Ba da, mami, tu nu vezi ca Mihai a primit si un cd, si inca ceva aici... Tu ai primit doar dulciuri si batul!
- Mami, dar sa stii ca si Manu a primit o data un bat de la Mos Nicolae!
- Da?
- Da, mi-a spus mie.
- Sa ai grija ca asta inseamna ca daca nu esti cuminte nici de acum inainte, Mos Nicolae te spune lui Mos Craciun, si Mos Craciun nu-ti mai aduce bat, el nu-ti mai aduce nimic.
- Dar eu vreau sa-mi aduca... o sa fiu cuminte.



Intre timp s-a trezit si Mihai, care s-a bucurat cel mai mult de oul Kinder,

a dat la o parte cd-ul, a declarat si el ca a primit o portocala (era mandarina, binenteles), si apoi toata atentia a fost catre batul lui Cristian.
Ce bat, bagheta fermecata. Toata dimineata au facut vraji cu el.
INI MINI BAGHETA FERMECATA, SA NE MAI ADUCA MOSUL SI ALTA DATA! HOCUS POCUS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu