vineri, 20 martie 2009

O LUAM DE LA INCEPUT CU SPERANTA

Ultima raceala sau ce-o fi fost, m-a facut sa simt iar nevoia unui doctor pediatru. Si pentru ca am ezitat pana in ultima clipa sa-i deranjez pe cei la care mergeam inainte, au iesit la suprafata toate nemultumirile mele legate de ei. Imi doresc un doctor
- in care sa am incredere - si asta e maaare lucru, ca am devenit o super-carcotasa, nu ca as stii eu mai multe ca ei, Doamne fereste, dar pentru ca am patit destule si nu-mi convine deloc sa faca cineva incercari pe copiii mei;
si care:
- sa fie priceput in meseria asta
- sa poata fi gasit, nu sa-mi fac programare la el peste 2 saptamani sau o luna...
- daca s-ar putea sa raspunda la telefon, si-n w-end ca si atunci debutam cu miscoci (si de obicei atunci e jalea mai mare);
- sa nu lesine cand vi cu o idee;
- sa aiba rabdare sa asculte ce i s-a intamplat micutului,
- sa sara intai cu naturiste, homeopate, abea apoi cu substante de-astealalte, iar cand e de-un antibiotic sa nu ne dea cele mai tari din farmacie (pentru ca am vazut eu ca si alea mai slabe au efect...).

Eee, multe vreau, nu?

- Si sa-mi explice cum, cat si de ce da medicamentele. Ca io oricum ma informez dupa, nu de alta dar sunt patita. Mi-ar mai place sa ne faca si niste analize dar sa stie sa ma trimita la un laborator in care macar el sa aiba incredere, daca tot chinui copiii.

Stiu ca si ei sunt oameni, deci supusi greselii. N-am avut eu parte chiar de cei mai rai, m-am inteles cu unii din ei chiar foarte bine, dar am obosit sa alerg, sa ma informez, sa fiu eu nevoita sa hotarasc. Fiecare la un moment dat m-a lasat balta. Si unele informatii puse cap la cap dau cu minus...

Am o recomandare de un doctor nou.
Dupa primele cercetari google-esti are 2 bile albe:
1. s-a luat in piept cu Ministerul sanatatii pe tema vaccinului impotriva cancerului de col uterin
2. are si specializare pe homeopatie
Privesc inainte cu speranta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu