sâmbătă, 30 aprilie 2011

AMINTIRI DIN VARICELA

- Mami, ma mananca ceva pe gat. Ce e acolo?
- Ai basicute. Gata, ai varicela.
- Nuuu! (... Mihai)
- Da? Are si Mihai varicela? YES! (...Cristi)

- Ce-i mami, ce te supara?
- Ma mananca peste tot, peste tot. Si la umar, si pe cap, si pe fata, dar cel mai tare ma enerveaza degetul mic de la picior. Ala ma mananca cel mai tare.
Mihai, noaptea la 2.

- Dar nu ma scarpin!!!
- Cum nu te scarpini?
- Nu fac nimic!
- Atunci nu te mai misca atat.
- Dar ma mananca!!! De ce n-am facut si eu cum a facut Cristi. Pe Cristi nu l-au mancat! N-a facut nici febra...
Mihai, tarziu in noapte.

- Ce am aici?
- Cred ca ai varicela...
- Si tati? Varicela? YES! (... Cristi)

- Tu altceva nu mai stii sa-mi spui? Doar nu te scarpina, n-ai voie!?
Marius, dimineata la plecarea mea la serviciu.

- Ba o sa ma scarpin! Eu sunt batran, pot sa ma scarpin. Si ce daca raman semne.
... tot Marius.

La toate astea ar mai fi de adaugat febra cu frisoane, dureri mari de gat, stare generala proasta si multi nervi pe bubitele astea mici si rele.

Mihai a iesit din zona gri. Marius e inca acolo.

Cea mai distractiva parte din zi: seara la poze. S-a incercat si o competitie, care are mai multe basicute, pe numarate. Doar ca le-am pierdut numarul, si mai nou e clar ca tati conduce detasat. La Cristi s-ar fi putut numara, dar atunci nu avea nici un farmec.

Se sta bine la capitolul lectura. Mihai a terminat Heidi, apoi a citit Colt alb si Comoara din insula (Robert Louis Stevenson), urmeaza Aventurile lui Tom Sawyer. Marius citeste Shogun, si-o citeste cu atata pasiune incat am inceput s-o citesc si eu. Cristian citeste din Jurnalul unui pusti, dupa ce a citit colectia cu Cami.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu