luni, 21 martie 2011

CLASIC E FANTASTIC

Intradevar e fantastic!
Pe mine m-a coplesit Ateneul, pe care l-am vazut ieri prima data. Si-s bucuresteanca cica...
Mi-a placut tot. A fost emotionant cum marele dirijor s-a pus la mintea copiilor si-a facut tot ce i-a stat in putinta sa-i faca sa inteleaga si sa iubeasca muzica pe care le-o transmitea. Nu ma pricep la muzica, dar mi-a placut si-am simtit cu toti porii ca a fost cantata cu drag si mult profesionalism. Orchestra Filarmonicii George Enescu nici nu cred ca putea sa cante altfel. Si s-a topit toata cand au intrat pe scena micii dansatori... Si noi la fel.
Mihai a ratat spectacolul acesta. In locul lui a mers un prieten de-al lui. El a mers la Opera cu colegii de scoala, unde a vazut Hansel si Gretel. Tot drumul mi-a povestit cu lux de amanunte piesa, atat de entuziasmat cum nu l-am mai vazut de mult. Abia astept sa-i vad reactia cand o sa mearga data viitoare cu noi la Ateneu.
Cristian in schimb a fost cu noi. A stat cuminte in brate la mine si-a avut cateva piese la care parca nici nu respira, asa atent era. I-au placut instrumentele. A descoperit si pianul, in spatele harpei.
Dupa-amiaza si-au povestit unul altuia spectacolele. Au fost scumpi tare.
Aseara Marius gasise la Ada fotografii si melodiile din spectacol, asa ca am stat toti 4 si ne-am minunat, si i-am povestit lui Mihai...
Felicitari tuturor celor care se zbat sa realizeze astfel de spectacole!
Mi-ar place sa cred ca au fost filmate si vor putea fi vazute de mult mai multi copii decat pot incapea in Ateneu. Sau poate vor fi reluate. Ce vis frumos!

3 comentarii:

  1. cum poti intra la un astfel de concert? Sper sa se mai tina si cand va mai creste Adrian. Pe site nu vad cum as putea obtine vaucherul de intrare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intrarea este gratis. Voucherul il obtii trimitand mail la adresa de pe site, dar doar atunci cand afiseaza urmatorul spectacol.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ce scrie pe site:
    "Intrarea liberă pentru copii şi însoţitorii lor în limita locurilor disponibile, pe bază de voucher. Pentru a intra în posesia unui voucher, vă rugăm trimiteți solicitarea către cef@clock.ro specificând următoarele:

    * numele complet al adultului care face rezervarea
    * numărul de copii pentru care se solicită locuri
    * numărul de adulți însoțitori
    * un număr de telefon de contact

    Pentru a permite accesul cât mai multor copii la spectacol, apreciem ca adulții însoțitori să fie în număr cât mai redus. Mulțumim pentru înțelegere.

    Detalii suplimentare – cef@clock.ro."

    RăspundețiȘtergere