sâmbătă, 18 septembrie 2010

INVINGATORUL

Astazi am participat la cea mai emotionanta petrecere cu copii. In primul rand emotionanta pentru mine pentru ca am revazut colegi de serviciu, dupa 7 ani, si-am constatat cu surprindere ca acum toti aveau copii...
Apoi a fost petrecerea in sine: aniversarea lui Tudor. Tudor este la cei 5 ani ai lui un MARE invingator. S-a luptat cu un balaur infiorator numit autism si l-a invins ca un adevarat voinic. Mama mai fericita nu-mi amintesc sa fi vazut vreodata. Iar emotia ei se impletea cu bucuria celor din jur si cu fericirea copiilor lasati liberi intr-un super loc de joaca. Atatea sentimente bune impletite ar putea fi ingredientele unei potiuni magice, ca-n povesti.
Nu stiu cum au fost celelalte aniversari ale lui Tudor. Dar cred ca aceasta a fost cea a victoriei. Eu asa am simtit-o.
La multi ani Tudor! Sa fi sanatos si norocos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu