duminică, 11 aprilie 2010

PREZENT

Aseara am vazut moartea. Langa noi, prea aproape. O secunda si... gata. Eu cred ca am avut noroc. Pe acea trecere de pietoni trecuseram noi cu un minut mai devreme.
Moarte, durere, copii bolnavi... Viata cu toate ale ei.
Azi sunt sanatoasa. Si azi vreau sa-mi fie bine. Si mie. Nu stiu sa primesc, asta e clar. Decat de la mine. Mici prostii care ma fac fericita. 20 minute de lectura pe zi. Un concert cu Alifantis, vocea lui Andries intr-o dimineata cu mult cer. O creanga de corcodus inflorit. Un copac. Orice copac. Si copii.
Macar o perioada nu vreau sa mai investesc in viitor. Vreau sa traiesc in prezent.
Afara e o nebunie de primavara. Vreau s-o respir toata.

4 comentarii:

  1. Off, Doamne! Aproape ca ne-am intalnit si noi cu Lady in black, zilele trecute, am traversat pe o trecere de pietoni, care face legatura intre doua parcuri. M-am uitat, venea un gipan, cu viteza ok, trecerea are opritoare d-alea si m-am gandit ca aveam timp destul sa trec. Cand eram pe trecere, gipanul a accelarat, i-am dat branci tricicletei si idiotul/idioata cu masina a trecut cu 100 la ora pe langa mine, fara sa-i pese de praguri. As zice ca ne-a vanat, dar cred ca a accelerat in loc sa franeze

    RăspundețiȘtergere
  2. Inconstienti. Motociclistul care a facut accident aseara consumase substante interzise. 24 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Afara e o nebunie de primavara. Vreau s-o respir toata."

    De aceea eu ma uit de doua ori inainte sa traversez. Ma bucur ca esti bine!

    Ai grija de tine si de cei de langa tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumi, Doamne ajuta ca sunteti bine!!!
    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere