joi, 17 decembrie 2009

NASTASIA POPA



Ati citit ceva de Nastasia Popa? Scriam mai demult de "Iana, vrajitoarea poznasa", care mie mi-a placut foarte tare, atat de tare incat am facut tot posibilul sa am si cealalta carte scrisa de ea, "Legenda ariciului". Prima carte se mai gaseste pe ici pe colo, la un pret de nimic. De fiecare data cand am vazut-o am cumparat-o. E perfecta sa o dai cadou. Acum as vrea sa mai gasesc un exemplar macar din "Legenda ariciului". Ultimul exemplar din Bucuresti l-am cumparat eu...
Cum sa mai scrie daca nu i se editeaza cartile? Cum sa o dau cadou daca nu o gasesc pe nicaieri?
Iar eu vreau s-o citesc! Povestile ei imi merg la suflet, au miez si copiii le adora. Dar sunt numai cateva...
Pot sa fac ceva? Pentru inceput strig aici. Cine stie, poate aude cine trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu