joi, 26 noiembrie 2009

CE-AU MAI FACUT BAIETII MEI

Aseara picii mei m-au asteptat cu noile lor inventii. Este vorba despre scutul din hartie A4, sabia-sageata (adica o sabie cu 2 functii, depinde cu cine si cum te lupti) si un nou model se coroana, la mare lupta cu un coif mic-mic de se tine cu greu in echilibru pe crestetul capului. Da, suntem in continuare in epoca luptelor, dar sunt lupte cu valuri de ras si cu multa fugareala. Astept sa treaca, am inteles ca e nelipsita in evolutia fireasca a baietilor. Slava Domnului ca nu e paruiala pe bune.






In schimb serile sunt magice. Pentru ca mai nou eu adorm pe povesti inventate de ei. Si facem cu randul, o seara Mihai, o seara Cristian, o seara eu... si tot asa. Si in fiecare seara cand se stinge lumina amandoi isi disputa dreptul de a spune el povestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu