duminică, 29 noiembrie 2009

CALENDAR DE CRACIUN

Intr-o zi am gasit pe blog la Artizababy o minunatie de calendar pentru luna decembrie (navigand pe acolo puteti gasi, pe langa multe calendare de acest fel si idei de realizare a lor - si multe alte bijuterii hand-made, una mai frumoasa ca alta)
Mie calendarul mi-a placut mult, mult de tot. Atat de mult incat pana la urma mi-am luat inima in dinti, am dat o fuga la CasaRetro si m-am aprovizionat cu fetru. Mai greu a fost cu timpul si cu rabdarea, dar pana la urma am reusit sa-l termin.




Ce e asa fain cu acest calendar? Buzunarasele lui sunt pline cu suprize. In fiecare zi pana pe 24 decembrie cand vine Mos Craciun, copiii scot din buzunarul zilei o jucarioara cu care impodobesc bradul. Asa ca pe 24 decembrie bradul va fi gata sa-l intampine pe Mos, iar copiii vor invata cum e cu trecerea zilelor si cu calendarul.
Speranta mea e sa scap de staruitoarea intrebare a lui Cristian: "de ce nu e maine niciodata?... ca voi ma pacaliti, cand sa vina maine e de fapt azi!"

Cum l-am facut gasiti detaliat pe forum la ACTIVITATICOPII.

De curand am vazut intr-unul din magazinele de langa Auchan Militari un astfel de calendar de cumparat. Nu stiu cat costa, dar arata foarte bine.

Gata, iata-l pe frigider:

3 comentarii:

  1. Calendarele se numesc "calendare de Advent" si sunt una din traditiile de Craciun in spatiul german, cel putin. Sunt un fel de extindere a coronitei de Advent cu patru lumanari ce se aprind pe rand in ultimele 4 duminici dinainte de Craciun. Azi am aprins prima lumanare. Tot o idee e si confectionarea coronoitei de Advent din brad si diferite ornamente de sezon plus patru lumanari mici dar groase, rosii.
    Pentru cei nerabdatori calendarul numara cele 24 de zile si e o avanpremiera la ploaia de cadouri aduse de Mos... Noi avem unul cu usite in spatele carora se ascund figurine de ciocolata Milka. Poate la anul confectionam si noi unul. Oricum asa poate vedea Cristian ca timpul trece si nu mai e mult si vine Mosul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooow...si ti-a iesitr chiar bine!Bravo!Oricum, cele hand made au alta valoare comparativ cu cele inudstriale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cescka777, multumesc frumos pentru informatii. Vroiam s-o intreb pe Narcisa, dar n-am mai apucat. Simteam eu ca e ceva traditional dar nu stiam ce. Mie mi-a placut mult ideea.

    RăspundețiȘtergere