sâmbătă, 20 iunie 2009

VANATOAREA DE INIMI CONTINUA










Pentru inima din parcul Kiseleff am plecat pregatiti de acasa cu aparatul foto. O vazusem cu 2 zile in urma si nu putea sa ne scape.
Noile inimi bijuterii si cutia de bijuterii au fost usor de gasit, banuiam ca o sa gasim ceva acolo.
Inima de pe covor de astazi am gasit-o eu in timp ce vorbeam la telefon. Am descoperit-o de parca nu mai vazusem niciodata covorul ala.
Balta cu forma de inima a vazut-o Cristian care, suparat ca nu gaseste usor inimile, spusese ca el nu mai cauta. A fost tare mandru. Sandaua din poza este a lui.
Inimile de pe peretii cladirilor le-au descoperit impreuna. De aceea amandoi au pus degetele in poza.

Am intrat in seara asta intr-un magazin si-mi aduceau hainute de fete pline cu inimi. N-am pozat nimic ca nu mi-am permis... Au fost tare dezamagiti.

Noi trimitem inimile gasite la WWW.ACTIVITATICOPII.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu