vineri, 19 iunie 2009

CAUTAM INIMI!

Ce faceam noi aseara la 9 jumatate cand am reusit sa ajungem acasa, plini de praf (ei)si rupti de somn (mai ales eu)? N-ati ghicit?
AM CAUTAT INIMI!
Prin toate cosurile de jucarii, prin carti, pe pereti, peste tot.
Inimile de pe covor, de pe manusa de bucatarie (care sta mai mult la joaca) si de pe albumul Cleopatrei Stratan sunt gasite de Cristian.
Inimile de pe jucaria de doctor, cea de pe cana (e chiar cana lui) si cea de la jocul cu bilutele le-a gasit Mihai.
Restul le-am descoperit eu!
Pozele sunt trimise la

http://www.activitaticopii.ro/inimioare_facute_marie_curie


Acestea sunt toate inimile gasite de noi aseara:

Rama foto am cumparat-o inainte sa avem copiii. Cand s-a nascut Mihai n-am putut sa ma hotarasc ce poza sa pun in ea. Intre timp a aparut si Cristian...










Un perete din camera copiilor:









Pe manusa sunt pe margine niste inimi mici si rosii:









Din cutia mea cu jucarii:









Aceasta este o surpriza gasita intr-o cutie de cereale. Si a primit-o Cristian de la sempai:









Din punga cu unelte pentru plastilina am gasit:










O forma de la cutia cu bilute:









Ursul este facut de Mihai numai din inimi, decupate de mine si lipite cu mare grija dupa modelul din stanga imaginii. A stat multa vreme la panoul de onoare din camera lor.













Asta este lucrarea din inimi facuta de Cristian, si ea a stat pe post de tablou muulta vreme.












Aici trebuie privit cu atentie. In dreapta jos este o inima verde.










Tare simpatic a fost Cristian cand a descoperit inima de pe covor. Stiti cat mi-a luat pana am vazut-o eu?









Cleopatra are rochita toata numai cirese si inimi:










Am rezistat tentatiei de a poza fiecare carte de joc in parte:


Cana lui Mihai:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu