luni, 30 martie 2009

PRIMAVARA?


Cum apare un pic soarele, cum lasam totul balta si fugim afara. Role, trotinete, creta, baloane de sapun. Sarim peste somnul de pranz (atat de necesar lui Cristian), nu renuntam totusi la masa ca de, mancai cum suntem daca ne razbeste afara e jale. Am umplut un rucsac cat China, ca nu-s in stare sa ma hotarasc ce sa las acasa. Si ne-am facut de cap. Si baietii astia mari s-au luat la intrecere, de mi-a plans Mihai in parc ca-l intrece ta-su pe role pentru ca e un trisor, nu ca e de 2 ori mai mare ca el si de o suta de ori mai rotund... Si-am stat noi in parc pana i-a razbit pe barbatoi setea. Si cum in rucsac binenteles ca nu pusesem apa, ne-am luat toate nebuniile si ne-am intors acasa. Pe drum ne-am mai facut cu 2 sticle de 2 litri de apa plata, si cu multe gogosi cu ciocolata.
Minunata vreme, macar de-ar tine mai mult de-o zi.
Cristian a adormit pe canapea la Teleenciclopedia si si-a dormit somnul de pranz de la ora 19 la 23... cand cu greu l-am mai convins ca trebuie sa doarma de noapte.
De tati ce sa mai zic, ca la 10 minute dupa Cristi a cedat si el. Si uite asa mi-am petrecut eu cu Mihai a doua parte din primavara de ieri.
Mi-a povestit multe episoade cu dragonii puterii. A inceput cu episodul 1 si cred ca mi le-a insiruit pe toate. Ce nu-mi placeau mie inainte, dar ce m-au plictisit aseara. Am reusit la un moment dat sa-l opresc si ne-am jucat jocul cel nou cu pirati. M-a batut si el si tigrul care juca in locul lui Cristi. De doua ori. Apoi a luat-o iar cu dragonii. Cand a respirat un pic l-am luat la calculator si l-am initiat in navigarea pe internet. O fi bine, n-o fi, am facut-o. I-am aratat si blogul si-a comentat ca nu scriu cu caractere romanesti... Oricum, s-a straduit sa citeasca si-a invatat cum sa intre. I-am aratat si blogul fetitei de 8 ani care scrie povesti si chiar i-am citit povestile. Nu pe toate, dar destul cat sa-i deschis apetitul. Si ca o mama desteapta ce sunt i-am gasit un site cu jocuri. Bine, ideea nu era sa se rezume la jocuri (site-ul, www.magicland.ro, e unul dintre cele mai destepte gasite de mine pt pici care incep sa citeasca si nu numai, si e gasit de muult, de cand era Mihai mic), dar asta a iesit pana la urma, pentru ca cu jocurile am inceput. M-a dat gata cu atentia lui distributiva si cu rapiditatea cu care prindea si rezolva toate nivelele. Cu siguranta o sa fie un bun sofer. Ete, aici nu-mi mai seamana si tare ma bucur. Acum insa e innebunit cu jocurile alea si lupta pentru un loc la calculator se anunta si mai crancena in familie. Sper sa descopere si restul site-ului. Il mai las vreo doua zile sa vedem daca intra si pe altele pe acolo.
Cam asta am facut noi ieri.
Azi am dat-o-n bara la karate ca ne-am prezentat o ora mai tarziu. De, daca nu e nici un adult in familia asta. De unde sa stiu eu ca s-a schimbat ora? Ce, eu ma uit la televizor? Sau ma mai intereseaza pe mine dupa ce trec de 25, in ce zi a lunii suntem? Bine ca nu trebuia sa ma duc la serviciu.
Seara ne-am petrecut-o la ziua lui Doru, cu multi pitici voinici si-o printesa mica mica. O sa pun si pozele. Acu stau ca moaca pe calculator, ca de, am gasit si eu liber si nu mai sta nimeni pe capul meu. Si maine o sa dorm pe mine. Da, dar poimaine, cine intra in concediu! Io!

2 comentarii:

  1. Asta cu dragonul puterii m-a dat gata...Ca sa stiu la ce sa ma astept

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu dragonii puterii e o poveste lunga. Este un desen de pe Jetix, un post interzis la noi. Dar bunica ii lasa... Si pentru ca se uitau pe ascuns, in timp am inteles ca trebuie sa mai las si eu de la mine. Cred ca le plac atat de mult tocmai pentru ca erau interzise. Este un desen pentru copii mai mari, m-am uitat si eu de cateva ori, nu cred ca inteleg ei mare lucru, ca-s poante de adolescenti. Pe ei ii fascineaza luptele.

    RăspundețiȘtergere