joi, 26 februarie 2009

DIMINEATA

Cristian m-a si speriat, a aparut brusc din camera mea, nu mi s-a parut ca ar fi avut ochii deschisi in totalitate, somnoros, mi se arunca in brate si in timp ce ma bate linistitor pe spate, ma intreaba:
- Ai pantaloni noi, mami?
- Da, mami, sunt ca noi ca nu i-am mai purtat de mult.
- Si ai bb in burtica?
- Nu, n-am bb in burtica (da, pantalonii sunt cu talie cam joasa...). De ce, vrei sa mai faca mami un bb?
- Da vreau! Mai faci?
- Nu stiu mami, oricum acum nu am bb.
Cristian, 26.02.2009, ora 06.35

Mihai a descoperit ca la gradinita s-au pus 3 cosuri mari, pe care scrie : hartie, sticla, plastic.
- Mami, mai stii in cantonement la mare, erau si acolo pe plaja de-astea de gunoi, mai mari, dar scria altfel pe ele. Era si metal. Si mereu m-am intrebat, dar scoicile alea care sunt rupte si te inteapa, unde trebuie sa le arunci? In care?
- ...
- Ca pe noi ne puneau sa adunam scoicile sa nu ne intepam, si ne ziceau sa le aruncam unde trebuie. Unde trebuia sa le arunc?
- Nu stiu mami, nu stiu nici eu.
Mihai, 26.02.2009, ora 07.30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu