miercuri, 25 februarie 2009

ARTISTII

Una din marile mele intrebari: cum de copiii mei pe care am incercat sa-i cresc departe de violenta, de desene sau filme dubioase, e adevarat, cu povestiri istorice..., in rest basme, si alea atent selectionate, Disney, Veronica... in fine, acesti frati care e adevarat, nu se bat, isi construiesc sabii. Nu le-am cumparat noi dacat de curand si acelea din spuma si nu ascutite, dar mereu si-au construit. Si lait-motivul jocului lor este razboiul. Asa o fi natural?
In sfarsit, atata timp cat nu degenereaza, accept. Ca n-am ce face. Tot la asta se intorc. Pana acum construiau din cuburi. Duminica Mihai a facut din hartie.
Aaaa, cred ca am uitat sa spun ca dupa cateva saptamani in care casa noastra devenise un hambar al avioanelor de hartie, dupa ce unul a intrat in ochiul lui tati au fost INTERZISE. Accidentul a fost intamplator si se putea termina foarte urat. Asa, deci in casa noastra unde avioanele s-au interzis pe motiv ca-s prea ascutite, duminica au aparut astea:


Trebuie sa recunosc ca-s frumoase, poza le arata dupa 2 zile in care au fost utilizate. Dar nu sunt de acord... Si ce daca, nu? Or sa inventeze ei altceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu