miercuri, 14 ianuarie 2009

PERLE (6)

- Mami, azi am luat toti copiii FB la dictare! Uite, la asta! Nici unul nu a gresit! Si uite asa saream toti si strigam URAAAAA!
Cristian:
- Cum? Chiar toti copiii nu au gresit? Nici Sabrina nu a gresit?

- Mami, stiu ca nu vrei, ca nu ai vazut inca finalul filmului, hai mami, ca tu nu mai ai timp sa te uiti, pot sa-ti povestesc, te rooog, numai putin, o faza care mi-a placut mie...
Mihai, 13.01.2009

- Uite mami ce mica e. Pot s-o iau si eu? Imi vine s-o pup!
Cristian despre Anamaria, 11.01.2009

- Mami, stii ce mi-ar place mie? Sa fie zapada muulta, afara sa fie cald, asa, ca vara, sa stam in pantaloni scurti, si zapada sa nu fie rece, si sa ne tavalim prin ea.
Mihai, 12.01.2009 intr-o dimineata geroasa de iarna cu vagi urme de zapada, si alea inghetate

- Ce fericite sunt vanzatoarele de la magazin!
- De ce?
- Pai ele pot taia salamul cu un aparat, doar pun salamul acolo si aparatul ala taie felii si ele doar intreaba: sa mai tai? Am vazut eu.
Mihai, la masa de seara cand eu le faceam sandwich-uri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu