duminică, 4 ianuarie 2009

MANDRIE

In seara aceasta puii mei au organizat singuri un atelier. Si impreuna au realizat o corabie si 2 ... avioane. E adevarat ca am sters lipici de pe covor, ca am spalat o soseta imbibata si ea bine cu lipici, dar cum s-au inteles ei si cum au pus cap la cap ideiile lor traznite... ce mai conteaza restul! Unde mai pui ca am putut sa stau linistita in bucatarie cam o ora.
Iata si realizarile care maine vor fi definitivate, adica colorate, cel putin asa m-au asigurat artistii:

Aaaa, si sa nu uit. Mihai a terminat primul de mancat si l-am rugat sa mai stea in bucatarie sa manance si Cristian, iar eu sa-mi termin astfel pregatirile pentru maine. El i-a facut o piesa de teatru lui Cristi cu dragonii lor Mistici de sub masa din bucatarie, de nu numai ca n-a mai mancat cel mic nimic, dar se pare ca maine o sa puna in scena piesa si pentru noi, astia mari.